Pomocí GPS lze právě u setí docílit značných úspor a to jak na osivu, tak především při všech dalších činnostech, které jsou prováděny v kolejových řádcích. Je třeba si uvědomit, že přesetí kolejových řádků se potom neustále opakuje a proto je přesné a bezchybné zasetí klíčové z hlediska snížení nákladů a zefektivnění výroby.
Co se týče samotného propojení terminálu navigace a přípojného zařízení, existují v naší nabídce tři varianty:

ISO-BUS – jedná se o nejjednodušší způsob propojení přípojného zařízení s GPS. Pokud Váš traktor není ISO-BUS kompatibilní je možné použít zástavbovou sadu, která tento problém vyřeší. Výhodou je, že ušetříte finanční prostředky za jednoúčelový ISO-BUS terminál (CCI, ME Touch 800/1200,IsoMatch Tellus a podobně), protože jeho funkci plnohodnotně nahradí ovládací konzole X25 nebo X35 odkazy. Na co mít tedy v kabině dva displeje, když stačí jeden? Naše obrazovky X23, X25 a X35 jsou certifikovány organizací AEF (pro UT a TC), čímž je zaručena maximální možná kompatibilita. I proto se obrazovky Topcon objevují v mnoha strojích jako součást tovární výbavy. Pokud bych měl vyzdvihnout některé přednosti stran ISOBUS, zmínil bych zejména možnost práce s více univerzálními terminály zároveň, zobrazení dat z UT v reálném čase i při minimalizovaném okně, možnost řízení až osmi produktů (z toho čtyři variabilně) a to i u strojů s více než 200 sekcemi.
Přídavná řídící jednotka ASC-10/APOLLO – jedná se o mezičlánek, zaručující komunikaci mezi navigací a nářadím (secí stroj, postřikovač, rozmetadlo….), který je schopen řídit až deset sekcí, použitím dvou těchto modulů potom dvacet sekcí. Tímto zařízením je možné vybavit prakticky každý secí stroj či postřikovač.


X-Link – jedná se o propojení pomocí sériového rozhraní mezi navigací a terminálem nářadí. Řešení je vhodné zejména v případě, že pořizujete autopilota a terminál přípojného zařízení je v seznamu kompatibilních přístrojů.